Avatar billede HenrikAppel Nybegynder
18. september 2010 - 12:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal lave en hjemmeside, men først skal den kører på min computer.

Hej Jeg har været ved at søge på denne side men fandt ikke rigtig noget som passede på mit spørgsmål.
Jeg skal igang med at lave en hjemmeside i php fusion. Da jeg ikke er en ørn til hjemmesider vil jeg gerne at jeg kan sidde og teste det på min egen computer før jeg lægger det op på en server et eller andet sted. Spørgsmålet er så, hvordan gør jeg det...Hvilke programmer skal jeg bruge???
Avatar billede psychopixi Nybegynder
18. september 2010 - 12:02 #1
Prøv XAMPP: http://www.apachefriends.org/en/xampp.html

XAMPP er en pakke der indeholder Apache (PHP), MySQL og lign funktioner, som du kan styre fra en kontrolpanel.
Avatar billede HenrikAppel Nybegynder
18. september 2010 - 17:33 #2
Jeg har prøvet at instalelre denne xampp, men ved ikke hvordan jeg kommer vidre. Jeg har været ved at se om ikke der var en guide, men fant ikke rigtig noget. Kan du hjælpe mig.