Avatar billede brink99 Nybegynder
17. september 2010 - 09:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Debatforum med point-/rading system

Hej Eksperter

Jeg leder efter et debat forum system med specifikke funktionaliteter.

Jeg starter en webportal hvor registrerede brugere bla. kan dele billeder og oprette debatindlæg, det skal være muligt at kommentere hinandens indlæg og billeder.

Brugerene skal belønnes med point/stjerner eller andet, alt efter hvor aktive de er på sitet. lidt lige som her på eksperten.

I admin delen skal det være muligt at styre hvor mange billeder den enkelte bruger har mulighed for at uploade.

Jeg vil helt klart foretrække at det var et open source system så der er mulighed for at tilføje/fjerne funktionalitet og design efter ønske.

jeg forstår at dette er en specifik kombination, og der er en mulighed for at et sådan system ikke findes, men jeg kan selv programmere en smule så hvis systemet ikke er 100% er dette også ok.

Jeg vil meget gerne have eventuelle forslag til ovenstående systemmer og også gerne erfaringer med disse.

PS. hvis systemet er kombineret eller let kan kombineres med en webshop ville det være en stor foredel.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. september 2010 - 11:03 #1
Wordpress er let at gå til.
Avatar billede brink99 Nybegynder
17. september 2010 - 11:26 #2
er der et pointsystem som jeg ikke kan finde?
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. september 2010 - 11:28 #3
Avatar billede brink99 Nybegynder
18. oktober 2010 - 10:34 #4
Jeg er lidt skuffet over ikke at få flere svar da der findes rigtig mange systemer derude, der kan håndtere hvad jeg har bedt om.

jeg havde håbet på en livlig debat med en del frem og tilbage snak med erfaringer.

Men sådan skulle det ikke gå.... ligemeget nu jeg klare mig bare selv.

Michael_stim. jeg har kikke på Word Press og det er ikke noget jeg kan bruge, men du har været flink nok at give en kommentar, tak for det. vil du smide et svar så får du lidt point.

/Brink
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. oktober 2010 - 15:36 #5
Ellers tak, samler ikke på point. Accepter bare dit eget svar.