Avatar billede thp44 Nybegynder
14. september 2010 - 19:17 Der er 2 kommentarer

touchpad i bootcamp

Hej mit første problem er at jeg ikke kan få højreklik til at virke på min bootcamp side på min MacBook Pro (har prøvet at installere alle drivere fra OSX cd'en. Hjælp?! Så et lille tillægsspørgsmål.. kan man ikke få et program så man kan bruge op til fire  finger på samme måde som på mac siden?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 19:41 #1
Undskyld mig at jeg stille et spørgsmål til dit bootcamp. But why??? Når du bruger parelelle desktop så duer alle tingene fra din mac da dit OS og windows bliver integreret til en enhed så du slipper for dumme reboot blot for at skifte OS. Men du skal ike regne med at få dit 4 fingres system til at fungere i windows delen uanset hvad du vælger. Desværre.
Avatar billede thp44 Nybegynder
14. september 2010 - 20:07 #2
Skal bruge autocad og det kan parallelle ikke rigtig li' ikke når den skal til at rendere 3D :P på trods af en en SSD hdd, i5 og nvidia 310.. har prøvet med parallelle.. (skriver lige et nyt spørgsmål omkring bootcamp og paralelle)