Avatar billede ngr Praktikant
14. september 2010 - 01:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billede skal fade ud

Jeg har et foto af nogle skyer - grå-hvide-blå, som jeg skal bruge til tryk.
Men jeg vil gerne, at billedet over de nederste par centimeter fader over i at blive helt hvidt, så der ikke er en skarp kant der, hvor det slutter.
Jeg kan huske, at jeg tidligere har gjort det ved at afmærke den nederste del med lasso og derefter fadet over til hvidt. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvordan jeg gjorde.
Nogen der kan?
Mvh & tak
14. september 2010 - 10:17 #1
Måske det var en ide at kigge på nogle af alle dine åbne spørgsmål først:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ngr
Avatar billede ngr Praktikant
15. september 2010 - 21:36 #2
Problemet løst
Avatar billede ngr Praktikant
15. september 2010 - 21:38 #3
Jeg HAR lukket alle disse spm. og jeg HAR spurgt en adm, hvad der er galt, men har ikke fået noget svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2010 - 22:16 #4
Hvad mener du med at du har lukket alle dine spørgsmål??????
Det kan vi jo se du ikke har: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr

Du vender jo ikke engang tilbage, og fortæller om div. forslag har hjulpet dig.......
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2010 - 22:27 #5
Prøv engang at forklare hvad du gør, når du prøver at lukke dine spørgsmål. Så har vi en chance for at fortææle hvad der går galt.
Avatar billede ngr Praktikant
15. september 2010 - 22:35 #6
Jeg gør som der står, man skal gøre. Hver gang.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2010 - 22:39 #7
Prøv engang at forklare hvad du gør, når du prøver at lukke dine spørgsmål.
Hvordan prøver du at lukke et spørgsmål, hvor der ikke er sendt et "Svar"?
Avatar billede ngr Praktikant
16. september 2010 - 16:54 #8
Jeg gør som der står, man skal gøre. Hver gang.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2010 - 17:10 #9
Hvis du ikke vil fortælle hvad du gør, så er der ingen som kan hjælpe dig videre, heller ikke en admin......

Jeg prøver helt seriøs på at hjælpe dig, du gør jo et eller andet forkert.

Du skriver at du gør som der står, hver gang.
Det kan jeg jo se du ikke gør. I mange af dine spørgsmål er du aldrig vendt tilbage med en forklaring på om problemet er løst.

Hvis der ikke er sendt et "Svar" i det spørgsmål du vil lukke, skal du bede hjælperen om at sende et "Svar", som du efterfølgende accepterer.
Hvis du ikke har fået hjælp, skal du selv sende et "Svar", som du efterfølgende accepterer.

Men prøv nu allerførst at forklare hvad du gør, når du prøver at lukke dine spørgsmål, så har vi en chance for at hjælpe dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2010 - 22:29 #10
Jeg gør som der står, man skal gøre. Hver gang.

Forklar med dine egne ord præcist hvad du gør når du vil lukke et spørgsmål.