Avatar billede jipsey Nybegynder
13. september 2010 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mini USB mikrofon?

Hej til jer,

Efter at have brugt uger på at finde en mikrofon til vores kamera, er jeg nu nødt til at søge om hjælp herinde.

Samsungs helpdesk var ellers informative inden købet af vores Samsung HMX-H200 videokamera og mikrofon til mini USB indgangen var intet problem at købe.

Efter at have snakket med stort set alle på området i Danmark, inklusive Samsungs egne tilbehørs-eksperter, er det ikke lykkedes mig at finde en mini-usb mikrofon.

Hvis du/I kan hjælpe mig, så skal det helst være af clip-on typen, der eksempelvis sættes fast på tøjet, da det er til en slags studieoptagelser.

Kan det løses så vil det lette hjertet hos os. Og efter flere ugers arbejde på projektet er "svær" vist ikke at underdrive.

På forhånd tak! :)
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2010 - 17:25 #1
jf http://www.samsung.com/dk/consumer/photo-film/camcorders/camcorders/HMX-H200BP/EDC/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F

så er  "External Microphone      Nej"

usb-porten er til opladning og ud-data.
men du kan da prøve med en
http://www.jiscdigitalmedia.ac.uk/blog/entry/ok-go/
og så en adapter fra alm usb til mini.
Avatar billede jipsey Nybegynder
02. oktober 2010 - 00:20 #2
Tusinda tak. Pointene uddeles.
02. oktober 2010 - 10:10 #3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

NB: Du skal som standard ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede jipsey Nybegynder
02. oktober 2010 - 10:27 #4
Ah, det beklager jeg.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. oktober 2010 - 10:51 #5
bare accepter dit eget svar, og gem point til en anden gang...