13. september 2010 - 09:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvorfor skifter hyperlink farve, når det uploades

jeg har lavet en webside,som i og for sig opfører sig som  forventet, sålænge den redigeres og vises på min computer i frontpage eller explorer. problemet er et hyperlink, solm viser til en anden hjemmeside, hvor de øvrige links viser til hjemmesidens øvrige sider

problemet er, at det externe link skifter farve, når det oploades ex: www. kropogaand.dk linket Om Aloe Vera

jeg ville så gerne, at linket havde den samme blå farve, som de øvrige overskrifter hyperlinks.

det er en  lille men forbasket irriterende særhed, som jeg gerne vil have udryddet
Avatar billede aners Nybegynder
13. september 2010 - 09:36 #1
Avatar billede TommyB Nybegynder
13. september 2010 - 09:45 #2
Den farve du får (lilla) er når det er en side din browser allerede har besøgt.

Den tvinger du til blå på alle de andre menu-punkter med et font-tag lige om teksten, men du mangler color attributen omkring aloe vera.

<a class="style17" href="http://www.kropogaand.dk/Om%20mig.html">
<font color="#0000FF" size="4">Om mig</font></a>

<a href="http://myaloevera.dk/kropogaand">
<font size="4">Om Aloe Vera</font></a>
13. september 2010 - 09:44 #3
Er det et spørgsmål om Visited links vises med en anden farve?
Avatar billede aners Nybegynder
13. september 2010 - 09:47 #4
Derudover mangler du et semikolon i din 'style17' klasse.
Avatar billede audiotribe Nybegynder
13. september 2010 - 10:11 #5
a:link {
    color: #0000FF;
Avatar billede TommyB Nybegynder
13. september 2010 - 12:04 #6
Hvis det styres med styles, hvorfor så color-attribut i font-tagsne ?
16. september 2010 - 23:26 #7
1000 tak for kompetent hjælp - en lille ½ time, så skaber siden ordentligt igen