Avatar billede kxrider Nybegynder
12. september 2010 - 19:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bedre billedekvalitet ?

Har klippet nogle billeder ud fra en film. Det er billeder/film i "bevægelse" så billederne bliver lidt slørede, ville høre om det var muligt at forbedre denne ringe kvalitet på en eller anden tænkelig måde?
Avatar billede Rosenborg Praktikant
12. september 2010 - 20:35 #1
Dette kommer jo selvfølgelig an på selve kvaliteten af den film du afspiller.
Og jeg håber at du sætter filmen på pause når du tager et screenshot, for dette kan også påvirke billedet, ud over dette kender jeg ikke til nogen metoder som skulle hjælpe med kvaliteten.
Avatar billede kxrider Nybegynder
14. september 2010 - 14:39 #2
Lukker.