Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 19:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PMA database

Jeg har følgende fejl i en database. Kan nog fortælle hvad jeg skal gøre for at rette fejlen?

PMA database...not OK[Documentation] General relation features Disabled
Avatar billede leif Seniormester
12. september 2010 - 19:38 #1
Egen server eller Webhotel ?
Avatar billede TommyB Nybegynder
13. september 2010 - 10:05 #2
Det er ikke en database fejl, PMA er PhpMyAdmin, altså din frontend til databasen, og denne har nogle ekstra features, altså ikke nødvendige eller kritiske.

De features kræver at man omretter en phpmyadmin database som den kan gemme ekstra data i. Den fortæller dig bare at du i konfigurationen har slået de features til, men at du ikke har oprettet den database.

Hvis det er på webhotel, så bare ignorer det, men er det din egen server og vil du bruge de features, så tag et kig i PMA opsætningen.
http://www.phpmyadmin.net/documentation/#setup
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2010 - 07:11 #3
Tak skal du ha, så har jeg en forklaring på det ;)