Avatar billede krabbesten Nybegynder
11. september 2010 - 19:27 Der er 1 kommentar

Hjælp: Min mac gider ikke at starte

Hej allesammen.

Har lige fået min mac tiilbage efter reparation. Da jeg fik den, synes jeg den trængte til at blive geninstalleret, så jeg smed cd'en i, og startede geninstalleringen.

Efter at den første disc var færdig, skulle jeg smide nummer 2 ind-. Det gjorde jeg så. Nummer 2 gik fint i gang, men efter et par minutter gik den i stå. Den gad simpelthen ikke videre. Der stod "Der opstod en fejl i installeringen, tryk fortsæt for at fortsæte"- Men da jeg trykkede fortsæt, skete der ikke noget??. Dette gentog jeg et par gange, ved at sluppe og tænde for min mac.

Efter at have bøvlet med det i flere timer opgav jeg simpelthen, og afsluttede geninstalleringen.

bagefter, da jeg startede min computer, ville den ikke gå ind på systemet. I ved, jeg trykkede på start knappen, den sagde " mac lyden", og så gik den i stå, men et apple tegn i skærmen, , lige nedenunder tegnet er der et tegn, som viser at den arbejder, men jeg kan lade den stå i timer, uden at der sker noget...
Så prøvede jeg at installere cd'en igen, men den gider heller ikke at gå ind på cd'en.

forstår ikke hvad der er sket. Hår virkelig nogen kan hjælpe

ER der nogen, der kan sige mig, hvad jeg kan gøre? Som måske selv har prøvet det?

PS. Ved ikke om det er den rette forum at smide denne mail i,.
Avatar billede aners Nybegynder
11. september 2010 - 23:28 #1
Det lyer som at din disk er ved at dø. Boot på install-skiven og kør en disk-test.