Avatar billede kmatthes Nybegynder
10. september 2010 - 22:16 Der er 1 kommentar

problem med ekstern skærm på MAC

Hej alle,

Jeg har den gamle macbook. Jeg har så nu købt mig en ekstern skærm. En packard bell 242 maestro. Men når jeg så kobler den sammen med mit mini dvi-til dvi kabel så står min macbook og blinker hvidt med blå skærm. Og skærmen siger no signal.

Nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

Mvh
Kristian
Avatar billede egonspock Seniormester
12. september 2010 - 11:56 #1
Prøv at holde cmd-alt-p-r nede ved opstart og lad den "bonge" et par gange og giv så slip. Det nulstiller PRAM'men som indeholder oplysninger om bl. a. hardware. Det kan være det hjælper.