Avatar billede bonne11 Nybegynder
10. september 2010 - 19:14 Der er 14 kommentarer

GAMER BÆRBAR TIL BILLIGE PENGE!

Hey!

Min bærbar er lige blevet smadret i dag pga. en fra min klasse:( Så jeg leder efter en ny:) Jeg har 2 spil den SKAL kunne trække. Det ene er spillet: "Splinter Cell Conviction" Og det andet er "Counter Strike Source" Den må gerne være meget syg, og skal helst have 400 GB hukommelse. En syg processor, og kører 64-bit med windows 7 Ultimate. Jeg håber i finder ud af noget. Jeg vil blive meget glad hvis i finder noget:D!!!11!!1

Tak:)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. september 2010 - 19:18 #1
4gb hukommelse og måske 400gb harddisk.
billig? hvad er maks?
Avatar billede bonne11 Nybegynder
10. september 2010 - 20:52 #2
Maks er 10000:)
Avatar billede x-man--dk Nybegynder
11. september 2010 - 11:08 #3
Avatar billede bonne11 Nybegynder
11. september 2010 - 13:15 #4
Den ser fin ud, men jeg leder efter noget i stil med den her: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/SATC650179/toshiba-satellite-barbar-c650-179 bare med en bedre processor og grafikkort. Husk at jeg skal have sådan den kan trække "Splinter Cell Conviction":)
Tak.
Avatar billede x-man--dk Nybegynder
11. september 2010 - 13:57 #5
Ja, det er også derfor jeg mener du skal tage den MSI. Den er jo under de 10000. Men lad os høre andre forslag

Den har en I5 processor og et ATI Mobility Radeon HD 5870 grafikkort. Det burde kunne trække splinter cell.

Specs til spillet
Tom Clancy Splinter Cell: Conviction
Intel Processor    -     Core 2 Duo E4300 1.8GHz
AMD Processor    -     Athlon 64 X2 Dual Core 4000+
Nvidia Graphics Card    -     GeForce 8600 GTS 512MB     GD gfx
ATI Graphics Card    -     Radeon HD 2900 XT 512MB
RAM Memory    -     2 GB
Hard Disk Space    -     10 GB
Direct X    -     9
Avatar billede bonne11 Nybegynder
11. september 2010 - 14:11 #6
Hvad med den jeg fandt? Kan den trække det?
Avatar billede x-man--dk Nybegynder
11. september 2010 - 14:33 #7
Hmm. det skal du ikke regne med, da det er et skod grafikkort. Intel GMA, hvor der er MSI'en er et 5870 kort. Og en hurtigere cpu.
Der er også en hurtigere harddisk i. I Toshibaen er der en 5400 vs 7200 i msi'en
Avatar billede bonne11 Nybegynder
11. september 2010 - 20:57 #8
Hvad så med den her? Den ser rigtig god ud:)! http://www.toshibadirect.com/td/b2c/pdet.to?poid=478982
Avatar billede bonne11 Nybegynder
12. september 2010 - 15:22 #9
Altså nu har jeg fundet to.... Den ene koster godt nok 11000, men hvis den kan trække Splinter Cell Convictioon (UDEN LAG!) Så er den det hele værd! Men kan en lige sige om den er det værd?

http://www.toshibadirect.com/td/b2c/pdet.to?poid=478187

Den anden ved jeg ikke helt om den er god? Den har en god processor, men hvad med grafik?

http://www.toshibadirect.com/td/b2c/pdet.to?poid=478982
Avatar billede x-man--dk Nybegynder
13. september 2010 - 08:37 #10
skal det være en toshiba???

Og ved du om man kan købe dem i danmark, for har lige søgt inde på edbpriser uden held.

De har begge 2 et godt grafikkort, men lig mærke til at den ene har en skærm med fullHD (1920*1080) hvor den anden kun har en dårlig opløsning på 1366x768.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
15. september 2010 - 10:00 #11
Altså jeg vil helst have en bærbar fra Alienware, men jeg tror bare ikke det er muligt at få den under 10000 med de ting jeg vil have.

Her er en liste med de ting jeg MEGET gerne vil have med:

Windows 7 Home Premium (64-bit system) [Fordi Adobe har fået en ny serie hvor de kører 64-bit

6 GB Ram [Giver bedre CPU på computeren

Intel Core i7 Processor [God ydelse til spil

Rigtig god grafik!! [Skal kunne køre Splinter Cell Conviction for det betyder at så kan den køre alle mine spilxD!

Harddisk Memory (500 GB) [Jeg bruger rigtig meget plads så har brug for det

Alt i alt, hvis der er en der kan finde en computer til mig der kører Windows 7 64-bit, som kan køre Splinter Cell Conviction UDEN at lagge/hakke så er det perfekt:D!
Avatar billede x-man--dk Nybegynder
15. september 2010 - 16:42 #12
Jeg vil ønske dig held og lykke på din jagt.

Jeg holder mig stadig til mit første bud
Avatar billede bonne11 Nybegynder
15. september 2010 - 18:20 #13
Okay, og tak for det. Jeg vil bare gerne have en computer du kan garantere kan køre Splinter Cell Conviction uden at lagge det mindste:|. Men jeg takker alligevel for opmærksomheden! Jeg gør også meget i at redigere i film, det er derfor pladsen er vigtig:)
Avatar billede bonne11 Nybegynder
16. september 2010 - 19:42 #14
Jeg har nu fundet en dyr computer som er MEGA fed:) Vil prøve at overbevise min mor, men helt ærligt drenge, hjælp mig nu!

Her er den dyre computer: http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=538793&SamleMenuID=24&gruppe=7&Extended=&SiteID=6&Show_description=0&serie=&producent=ASUSTeKCOMPUTER&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

Hjælp mig nu til noget jeg kan bruge, gerne en Toshiba, Asus eller en helt tredje:)