Avatar billede matgali Nybegynder
09. september 2010 - 14:29 Der er 5 kommentarer

USB kabel - Hp Printer

Kære brugere

Jeg har igår købt mig en printer Fra Hp den hedder Deskjet d2660
Sagen er den at man skal bruge et usb kabel, men der fulgte intet med. er der nogen der kender en fysisk butik hvor jeg kan købe det, eller et link evt?

Mvh

Mathias
Avatar billede NCG Novice
09. september 2010 - 15:04 #1
Det finder du i næsten alle butikker der forhandler printere o.lign. Er så vidt jeg ved et standard USB printer kabel.
Avatar billede nfssister Forsker
09. september 2010 - 15:26 #2
Det er et standard kabel.

Hvis du ikke gider gå den lange vej, og kan vente et døgn på kablet, så kan det købes på nettet til ingen penge :)

http://www.av-cables.dk/computer_kabler/usb_kabel/usb_kabel/usba_usbb/usb_kabel_20_usba_han_usbb_han_18_m_922_da.html
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. september 2010 - 15:28 #3
Er du sikker på at du har set indpakningen ordentlig igennem? alle de HP Printere jeg har købt fulgte det med. ellers føtex fona atz eller bilka de har dem.
Avatar billede nfssister Forsker
09. september 2010 - 16:22 #4
Jeg lever af at sælge IT udstyr til dagligt. Jeg har aldrig set et USB kabel i kassen til printere de sidste par år.

Det står endda også på papkasserne efterhånden: Indeholder ikke USB kabel.

Grunden til det ikke er med, er nok fordi vi ikke tjener alverden på selve printeren. Men vi kan hurtig hente en 100 kr på kablet i mersalg.
Avatar billede newts Nybegynder
29. december 2010 - 20:50 #5
Prøv www.tjdata.dk eller haraldnyborg