Avatar billede bechmann22 Nybegynder
07. september 2010 - 19:41 Der er 1 kommentar

Trådløs router kræver genstart for at få forbindelse. Hjælp!

Jeg oplever ofte at min forbindelse til internettet forsvinder. Det sker vel hver anden dag efterhånden. Jeg kan uden problemer se netværket hele tiden med 3-4 bars signalstyrke. Jeg kan bare ikke forbinde til netværket. Min MacBook siger at netværket er utilgængeligt, det samme gør min iPhone og PS3.

Det eneste jeg har fundet der kan hjælpe, er at genstarte routeren hver eneste gang. Men det vil jeg jo helst undgå, da den gerne skulle virke konstant.

Jeg oplevede samme problem i en periode for et års tid siden, men der gik det i sig selv igen og har altså virket uden problemer lige siden. Nu er problemet dog tilbage, og det sker for ofte til at jeg kan leve med det.

Er der nogle kloge hoveder der ved hvad det kan skyldes og hvad jeg eventuelt kan gøre ved det?

Kan jeg have for mange apparater koble på netværket?
Avatar billede NCG Novice
09. september 2010 - 12:51 #1
Hvilken router har du ?

Med min Linksys havde jeg tidligere samme problem, indtil jeg opdaterede firmware. Siden har det ikke været nødvendigt at genstarte den.