Avatar billede jetter Nybegynder
24. juli 2001 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

billedfiler og andre

Jeg har før i tiden kunnet se gif wmf og jpeg.filer
i venstre side af skærmen, som billeder når de blev markeret. Nu er det kun html. og jpeg.filer som kommer
frem. Hvad er det som jeg har rodet rundt i? Og hvordan får jeg det lavet om igen? Jeg viser alle mapper som web.
      Venlig hilsen Jette.

Avatar billede mr_nitram Nybegynder
24. juli 2001 - 15:00 #1
Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig men jeg skal lige vide om det er på dansk eller engelsk sprog dit windows er opsat i?
Avatar billede teknik Juniormester
24. juli 2001 - 23:36 #2
Visningen af de små \"thumbnails\" ude i venstre side skyldes at filtypen er associeret med Internet Explorer.

Når det ikke virker længere, så skyldes det, at et andet program har tiltaget sig rettighederne til disse filtyper.
-Typisk et billedbehandlingsprogram af en slags.

...for at genoprette funktionaliteten, så burde det være nok at reinstallere Internet Explorer.
-InternetExplorer kan bl.a findes på de cd\'er, som følger med til ethvert PC-blad.
-Kan også hentes gratis på nettet hos microsoft.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. juli 2001 - 15:32 #3
det er på ingen måde nødvendigt at installere Internet Explorer igen , du højreklikker med shift knappen trykket ned på den pågælende filtype så for du et menupunkt frem der hedder \"åbn med\" og i den boks der dukker op vælger du så altid at åbne de pågælende filtyper med internet explorer
mvh cp1
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. juli 2001 - 13:41 #4
takker for point :))mvh cp1
Avatar billede jetter Nybegynder
27. juli 2001 - 21:48 #5
Jeg prøvede alle de gode råd.Tak for dem. Det blev teknik`s råd som virkede. Jeg ser billederne nu hvor jeg har fjernet og geninstalleret internet explorer. Alle tiders.
Jetter