Avatar billede JeppeT Nybegynder
06. september 2010 - 15:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formatere windows vista uden cd.

Hey eftersom mit vista godt kunne trænge til en formation, Har jeg tænkt mig at gøre det. Dog har jeg ikke en cd så jeg vil gerne vide hvordan det gøres uden cd.
Har søgt lidt rundt, og har hørt om programmet "recovery manager". Men inde i indstillingerne når jeg starter min computer op, kan man også vælge noget der hedder recovery, så hvilken en skal man bruge?

Tak på forhånd!
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2010 - 15:03 #1
den recovery, der ligger på maskinen i forvejen skal bruges. Den har drivere og de evt medfølgende programmer samt windows selv. Det ligger typisk i en lille skjult partition på harddisken - så undlad endelig at komme til at slette den.
Avatar billede theman1234 Nybegynder
06. september 2010 - 15:09 #2
hvis du trykker f8 eller en anden tast skulle du komme til menuen hvor du også kan vælge fejlsikret tilstand der skuller der også en recorvery menu
Avatar billede theman1234 Nybegynder
06. september 2010 - 15:09 #3
kunne vælge recovery menuen*
Avatar billede JeppeT Nybegynder
06. september 2010 - 20:53 #4
Okay så jeg kan høre at det er bedst at vælge den mulighed når man starter computeren op?
Avatar billede JeppeT Nybegynder
08. september 2010 - 16:14 #5
Problemet er løst, jeg har formateret uden problemer (:
Theman og claes i smider bare et svar !
Avatar billede JeppeT Nybegynder
27. januar 2011 - 16:48 #6
Lukket.