Avatar billede edvardj Novice
06. september 2010 - 08:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hamachi og win 7 64bit

hej exp

jeg har installeret hamachi på min win 7  64 bit pc
og har den nyeste ver.

men jeg kan ikke få forbindelse til nogen, men så kom jeg i tanke om at jeg læste noget om at man skal have hamachi til at står først inde i netværk og delingscenter, er det rigtigt ??

jeg har et billede her http://www.billedeupload.dk/photo/2010-09/098cd002/Screen01.JPG.html  og jeg kan da se af en eller anden grund at hamachi ikke har internet adgang ??

Den er online ( hamachi )
Avatar billede Selas Nybegynder
06. september 2010 - 10:46 #1
Tjek at hamachi ikke er blokeret i din firewall.
Avatar billede edvardj Novice
06. september 2010 - 10:54 #2
den har adgang
Avatar billede edvardj Novice
28. oktober 2010 - 17:57 #3
lukket ingen løsning