Avatar billede hrohibil Nybegynder
05. september 2010 - 19:31 Der er 1 kommentar

Router til trådløs router

Hej.

Jeg er lige flyttet til Sverige. I den forbindelse har jeg fået en Pingcom Netphone Adapter NPA201E. Jeg har tilsluttet nettet fra mit RJ45 udtag fra væggen til adapterens WAN port. Den har en WAN og en LAN port. Fra LAN porten har jeg koblet den til min computer. Det virker fint og jeg har net. Men den er bare ikke trådløs. Så jeg har medbragt min trådløse router fra yousee mærket Netgear CVG824G v3. Hvordan kobler jeg den trådløse router til adapteren og kan bruge det trådløse net?
Jeg har fået en IP telefoni linje med, derfor jeg bruger adapteren. Mvh HRB
Avatar billede hrohibil Nybegynder
05. september 2010 - 20:28 #1
Ok. Jeg har lige prøvet at tilslutte den trådløse router til adpateren via dens LAN port. Og så har jeg tilsluttet min computer til routeren. Jeg har internet, og jeg kan finde det trådløse net via min telefon men jeg kan ikke komme på nettet?

Er der  nogle indstillinger jeg skal tage højde for?