Avatar billede ysmn92 Nybegynder
04. september 2010 - 21:10 Der er 12 kommentarer

problemer med net på skolen

hej, jeg har dette problemet med mit net på skolen;

jeg tilslutter netter, og smider server og port tallene ind, også er det meningen jeg ska blive viderestillet til en side, hvorpå jeg enten ka klikke; fortsæt ikke eller fortsæt til dette websted (anbefales ikke) (hvor jeg ska fortsætte og smide mit brugernavn og kodeord ind, men den side vil simpelthen ikke komme frem.

hvad kan være galt? hvordan kan jeg ordne det? så snart mine venner går på nettet kommer det frem, men ikke hos mig..

tak på forhand
04. september 2010 - 21:43 #1
Velkommen til E. ...

Liiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser ? / Version ?
Sikkerhedsprogram ?

---
Avatar billede ysmn92 Nybegynder
04. september 2010 - 21:45 #2
windows 7, internet explorer, vidst det nyeste
04. september 2010 - 22:31 #3
Kan forestille mig at du har en "stopper" i dit sikkerhedsprogram, som ikke umiddelbart vil lade dig fortsætte til en anden side ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede ysmn92 Nybegynder
04. september 2010 - 23:04 #4
hvad kan jeg gøre ved det? nogle ideer?
jeg er ikke engang helt sikker på, hvad du mener med sikkerhedsprogram.. er det virusprogram? avast?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2010 - 08:41 #5
Nej der er firewallen. Har du den indbyggede i Windows, eller har du installeret en anden.
05. september 2010 - 08:42 #6
... du mener ved ANTIvirus program ? Som du selvfølgelig har instaleret og virkernede/opdatere *S* ?

Visse Sikkerhedsprogrammer blokere for automatisk videresendelse til en anden (internet)side...
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2010 - 08:48 #7
Får du en fejl medelelse?
Avatar billede ysmn92 Nybegynder
05. september 2010 - 09:13 #8
jeg har indbygget firewall og opdaterer jævnligt mit antivirus program, og jeg mener jeg har prøvet at slå begge to fra og prøvet ..
ja, jeg får en meddelelse om fejl, også kan jeg klikke diagnosticer eller hvad det nu hed.. :) når jeg klikker på den, siger den der ik er fejl med nettet :/
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2010 - 09:38 #9
Har du været inde og ændre dit opsæt til netkortet til at køre med fast dns server? (for at tilgå tjenester man normalt ikke kan komme på?)
Avatar billede ysmn92 Nybegynder
05. september 2010 - 23:04 #10
jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg gør :/
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2010 - 16:23 #11
Du må prøve at sammenligne en af dine kammeraters indstillinger for netkortet med din, for at komme det nærmere. Har ikke selv Win 7, så kan ikke hjælpe dig yderligere.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 08:32 #12
Jeg tror at alle er helt galt på den..

Check om du har java/javascript slået til i din browser, samt nyeste java installeret.

Samt evt. Flash.

Grunden til jeg siger det er at det er en webside, og at du ikke aner hvad den kræver, og ikke aner hvad dine venner har installeret.