Avatar billede jokkejensen Novice
03. september 2010 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virtuel server, 2Gb ram, 160gb disk, billigst pris ?

Hey..

Leder efter en virtuel server, jeg har rdp adgang til.

Den skal være rimelig kraftig, have en lokal sqlexpress mm.

Hvor finder jeg den billigste ? (hvor service/support stadig er mulig)

Vh
J
Avatar billede swiatecki Novice
03. september 2010 - 18:03 #1
Prøv at skrive til serverhosting.dk og hør dem om et tilbud :)

Er selv kunde der
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. september 2010 - 16:16 #2
Hej

Prøve evt at skrive til følgende udbyder:
www.unitspeed.dk
www.intergate.dk

De har både servere mv. Det kan være noget de kan klare :-)

Jeg bruger dem selv til nogle af mine egne domæner og er yderst tilfreds med deres service.
Avatar billede stech Nybegynder
08. september 2010 - 17:22 #3
Hej Jokkejensen,

Hvad skal specefikationerne være og hvad skal serveren anvendes til? Kun SQL?

Mvh
Søren Høvring
SH@NeoHost.dk
Avatar billede sjovt Nybegynder
23. september 2011 - 13:53 #4
Prøv eventuel at tjekke OVH ud, http://www.ovh.nl/vps
Avatar billede jokkejensen Novice
03. februar 2012 - 11:18 #5
lukker, føler nogen sig forulempet, så sig til så får de points, men vil lige have lukket alle mine åbne spm, opretter bare et nyt hvis nogle vil have points, gider ikke til at gennemlæse posten, men gider ikke mere spam fra eksperten.dk, og de tvinger jo en til at lukke spørgsmål der ikke er besvaret - hvorfor de er ubrugelige for andre.