Avatar billede Rolf_Philip Nybegynder
02. september 2010 - 15:48 Der er 7 kommentarer

BEOCOM 6000 skriver SIGNAL VÆK, kan ikke åbne menuen eller finde basen

Jeg har en Beocom 6000 telefon som har ligget i skuffen længe. Nu har jeg taget den frem og sät den til igen,da jeg igen har brug for den. Nu skriver den SIGNAL VÆK i displayet, vil ikke aktivere menuen, og når jeg har haft batteriet taget fra i et øjeblik og sat det i igen, skriver den SØGER BASE, men går hurtigt tilbage til SIGNAL VÆK uden at have fundet basen. Jeg har endda fået rådet at købe et nyt batteri til den, hvilket jeg har gjort, men stadig uden held. Nogen der har et forslag eller en idé til hvad jeg kan gøre? HUSK, den vil ikke aktivere menuen via "prik"+7.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 19:04 #1
http://www.bang-olufsen.com/faq?prodid=678

http://www.bang-olufsen.com/UserFiles/File/ug/beocom6000/beocom6000_userguide_danish.pdf

Google er din ven.
Fra manual
Hvis håndsættet skal oplades, sker det automatisk, når
håndsættet placeres i laderen. Af sikkerhedsgrunde oplades
batteriet ikke, før det afsendes fra fabrikken. Vi anbefaler dig at
oplade håndsættet i mindst en time, før du går videre med
førstegangstilmelding af håndsættet.
Om opladning ...
- Laderen skal være tilsluttet lysnettet.
- Det tager fire timer at oplade batteriet helt.
- Den maksimale taletid pr. opladning er ca. 15 timer.
- Stand-by-tid pr. opladning er ca. 200 timer.

Om garanti: fra manual
Ethvert Bang & Olufsen produkt, der købes hos en autoriseret
Bang & Olufsen forhandler, er omfattet af en garanti mod fejl i
udførelse og materialer. Garantigiveren er den autoriserede
Bang & Olufsen forhandler eller den nationale Bang & Olufsen
repræsentant. Garantiperioden er 36 måneder.
Garantien omfatter reparationsomkostninger (dvs. reservedele
og arbejdsløn) i forbindelse med produktet. Desuden omfatter
garantien ekstraudstyr.
Da Bang & Olufsens teleprodukter kun fungerer i det land, de er
fremstillet til, gælder garantien kun i det pågældende land. Det
skyldes variationerne i de forskellige landes transmissionsstandarder
og lovkrav.
Avatar billede Rolf_Philip Nybegynder
08. september 2010 - 23:12 #2
Hej kmunk1975,

Jeg er ikke helt sikker på, hvor det er du gerne vil prøve at guide mig hen?

Jeg har manualen liggende, har læst den igennem flere gange, har reset håndsæt ved at tage batteriet ud i mere end en time, har reset lader/basen ved at slukke den og holde knappen nede i 60 sekunder efter den er tændt igen, har ladet det nye batteri i mere end 6 timer faktisk, men stadig uden resultat.

Telefonen er udenfor garanti desværre.

Telef
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
09. september 2010 - 08:18 #3
ok. hmmm

Prøv at tage den med ned til en b&o butik og spørg
Prøv at læse eller skrive i FAQ / forum eller ring til support
http://www.recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=81040&PID=822068&title=beocom-6000
kan være dette er din tråd fra et andet forum
Avatar billede Rolf_Philip Nybegynder
09. september 2010 - 21:00 #4
Hej Kmunk1975,

Ja det kunne være jeg skulle prøve det, men jeg vil nu alligevel høre om der skulle være en anden herinde der måske ved hvad man kan gøre.

Nej tråden fra recorder er ikke min, men jeg har fuldt hvad der står i den.

Er der ingen der ved hvad jeg kan gøre? Hjælp!!
Avatar billede Rolf_Philip Nybegynder
02. oktober 2010 - 11:15 #5
Er der slet ingen der kan hjælpe mig? Der må da være andre der har haft lignende udfordringer med Beocom 6000?
Avatar billede tommy_doerge Nybegynder
13. december 2010 - 15:42 #6
Hej Rolf. Jeg har samme problem med 'signal væk' på hele to Beocom 6000. Begge tlf. er ca. 10 år gamle. Jeg skiftede også batterier uden resultat. Fandt du en løsning?
Avatar billede juliekam Nybegynder
22. december 2010 - 18:57 #7
Jeg kan tilslutte mig - Beocm 6000, 10 år gammel, og den ene skriver signal væk. Har lige købt to nye batterier. Der har ikke været signal i 2 dage, og nu mens jeg sidder og læser dette, leget med telefonen, er der pludselig signal igen. drejede på hjulet, trykkede lidt diverse...

prøv måske prik 7 7 - vælg base