Avatar billede kischi Novice
31. august 2010 - 21:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

egen hjemmeside i wordpress

Hejsa alle experter,

Jeg håber jeg er havnet det rigtige sted.

Jeg er begyndt at ville sætte mig lidt ind i hvordan wordpress fungere.
Men jeg ville høre om der er nogle som ved om hvis man allerede har en færdig programmeret side, om man så kan integrere den i wordpress så den bliver lavet om til et bruger venligt cms system?

altså hvis man har lavet alt front-end programmeringen og sit style sheet hvordan kan man så bruge den i wordpress?

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak

Med venlig hilsen

Kischi
Avatar billede Bamma Nybegynder
01. september 2010 - 10:29 #1
Jeg mener wordpress, benytter sig af themes til udssendet og strukturen, men du rette det til så det virker på din side, selvom jeg synes wordpress kode er lidt uoverskueligt at kigge på. Da der er meget.
Avatar billede kischi Novice
26. januar 2011 - 18:32 #2
Jeg siger lige tak og lukker