Avatar billede jarret Nybegynder
31. august 2010 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere domæner

Hej

jeg er ved at udvide min danske side - hvemkommer.dk - til flere lande og vil derfor gerne anvende flere domæner til samme webhotel, hvilket mn nuværende udbyder, one.com ikke understøtter.

men hvem så?

og hvem kan anbefales? - driftsikkerhed, support etc. Jeg er indstillet på at det jo nok kommer til at koste lidt mere end de ca 11 kr jeg slipper med nu :).

håber i kan hjælpe
/kristian
Avatar billede thesnoop Nybegynder
31. august 2010 - 16:49 #1
Benyt one, de har Live Support 24/7 , og det koster kun 11,-kr pr. md.
Meget billigere, og de hjælper gerne med små spørgsmål omkring opsætning.. Surftown tager op til 48- 3 dage bare at forflytte et domæne til deres server, hvorimod, det tager 1time til 24 timer hos one.com...
Meget bedre system...

Benyt dette link, kopiere op i din browser ;) så jeg kan få lidt provins til min nye side også:

http://clk.tradedoubler.com/click?p(15400)a(1781957)g(17332210
Avatar billede leif Seniormester
31. august 2010 - 17:29 #2
thesnoop -> Skulle du ikke skrue lidt ned for reklamen og læse hans spørgsmål ?

Surftown er et godt bud
Web10 er okay, men ikke prangende
Web2U.dk (mit eget firma) kan sagtens
Avatar billede thesnoop Nybegynder
31. august 2010 - 17:31 #3
Det simpelthen det jeg elsker ved at benytte sådan et forum som dette.. når folk synes man skulle have sagt noget andet, kritiserer de bare folk... Come on?
Avatar billede Bauz Nybegynder
31. august 2010 - 17:50 #4
Han skrev faktisk han havde One lige nu og du har bare mere travlt med at reklamere så han bruger dit link :D

Men jeg er fuld enig med leif :)
Avatar billede jarret Nybegynder
02. september 2010 - 18:55 #5
kom til at oprette spørgsmålet to gange.up tak leif jeg kigger på de to muligheder - gi et svar
Avatar billede leif Seniormester
02. september 2010 - 19:08 #6
.