Avatar billede Jakob737 Nybegynder
31. august 2010 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra DVD til foto

Jeg har en DVD som jeg godt kunne tænke mig at "nappe" 2-3 fotos fra. Har i kendskab til et - gerne gratis - frame by frame program. Jeg er klar over at pixels opløsningen er meget lav, men det er nødvendigt at jeg hiver billeder ud fra dvd'en alligevel.

Håber at nogen kan hjælpe.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. august 2010 - 14:15 #1
Er det billeder du kan se når du Browser dvd´n hvis ja kan du vel højreklikke dem og kopiere dem ind i Paint
Avatar billede LNG.DK Novice
31. august 2010 - 14:55 #2
http://www.videolan.org/ - VLC Player understøtter at du sætter hastigheden på kilden den afspiller ned til frame by frame samt muligheden for at tage og beskærer billeder.