Avatar billede mike23 Nybegynder
30. august 2010 - 18:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Godt bud på en PC eller Mac der skal kunne køre Photoshop på et medium niveau

Hej med jer

Jeg er lige begyndt på et studie som multimediedesigner og er nu på udkig efter en bærbar der skal kunne gabe over de udfordringer der ligger fremadrettet hvad angår programmer som f.eks. Photoshop C5 og 3D Studio Max.

Jeg er ikke meget bekendt med kravene til disse tunge programmer og vil meget gerne undgå at købe en med for få muskler eller total overkill og derfor søger jeg råd her hos jer eksperterne :)

(Jeg er hamrende mac fan og har en iMac g4 i forvejen)
Avatar billede Bamma Nybegynder
31. august 2010 - 12:57 #1
Mac har oprindeligt altid været godt til grafik og musik, hvilket det osse stadig er, men mac er nok mere trendsetter nu omdage, og hvis det er det du kan lide er det det du skal have. en macbook pro skulle række fint, men de bliver hurtigt dyre hvid du skal op og have en skærm i fornuftig størrelse.
Avatar billede mike23 Nybegynder
31. august 2010 - 16:59 #2
Tak for din feedback

Det blev en 17" Macbook Pro med 8 GB ram efter at have googlet og konsulteret mit netværk. Selvfølgelig også sammenholdt med min egen mening.

Smid et svar :)
Avatar billede Bamma Nybegynder
01. september 2010 - 10:02 #3
Håber du bliver glad for den