Avatar billede Siepher Nybegynder
30. august 2010 - 10:26 Der er 2 kommentarer

IT-Supporter Grundforløbs-Projekt

Hej HOL'ere!

Jeg står og skal til eksamen til grundforløbet som IT-supporter, men jeg står lidt og mangler ideer til min synopsis. Jeg havde overvejet at lave et scenarie hvor jeg har en familie der har nogle computere, både stationære og bærbare, hvor de så kan tilgå en NAS harddisk hvor de kan streame film og musik fra, samt lægge billeder og børnenes lektier på. Den skal derudover have en printer tilsluttet så hele familien kan printe på den samme printer, og så skal den kunne tage backup.

Derudover havde jeg tænkt mig at måske lave en lille hjemmeside hvor familien kan blogge samt lægge billeder fra deres NAS harddisk op på.

Lyder det nogenlunde fornuftigt, eller er der noget der kan tilføjes eller gøres anderledes? Eller er der nogle der har en idé til et alternativt projekt?
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
30. august 2010 - 11:11 #1
Vil mene det formeget :D du skal jo bare vise du kan lave noget på en pc som køre over nettet som alle kan modtage "grundforløbet SKAL DU BEVISE DU KAN BRUGE INTERNET"

tror slet ikke du kan nå så meget når du også skal have alle andre ting med som
"dokumention"
"oversigt"
"osv"
Avatar billede Blandy Praktikant
30. august 2010 - 11:43 #2
Da jeg var til grundforløbsprojekt, fik vi nogle ting vi SKULLE lave. så vi kunne bevise at vi fattede hvad vi lavede.

Såsom, netværksprinter, filserver, grouppolicy, batchfiler osv.