Avatar billede the_zyx Nybegynder
27. august 2010 - 18:18 Der er 1 løsning

IIS 7.5 på windows 7 med php

Hej,

jeg har for nogen tid siden sat en server op, med ovenstående konfiguration.
Jeg benyttede mig blot af at "installere" IIS 7.5 og gå ind på http://php.iis.net/ og downloade den nyeste php til IIS.

Det spillede sidst jeg gjorde det, men kan huske at jeg også lavede nogle indstillinger udover dette, for at få php til at virke.

Når jeg kører en infofil med

phpinfo();

så viser den fint hvilken version osv., men når jeg prøver at lave selv den mest simple kode, giver den mig en fejl 500.

Nogen der har forslag til hvad jeg skal forsøge mig med?

Mvh
Avatar billede the_zyx Nybegynder
08. juni 2011 - 10:49 #1
lukker