Avatar billede ipodemil Nybegynder
26. august 2010 - 19:51 Der er 3 kommentarer

Internet hjælp til min HP Pavilion DV6

Hej Eksperter

Jeg har en HP Pavilion DV6 2106eo, og den har nogle problemer som jeg håber i vil hjælpe mig med :)
Jeg har haft den i omkring 3 måneder men har næsten altid haft problemer med netværket.
Selve internettet virker fint, men den har specielt svært med at køre Youtube og Apple's hjemmeside, dvs. at efter et par minutter kommer den der gule advarsels trekant som betyder at der er forbindelse, men at den ikke modtager.
Og den gør det også bare en gang imellem.
Jeg ved ikke om det har noget med browseren, men jeg bruger Google Chrome.
Det er virkelig træls at man ikke kan bruge de sider man vil bruge mest! :(

Håber i vil hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 08:55 #1
Dens trådløse antenne er for dårlig, den kan ikke tåle at du udnytter båndbredden med en youtube video..

Inden vi dømmer din laptop som dum, så ville jeg checke hvordan den kører med kabel til nettet.

Hvis det er ok, så er det wifi signalet der er dårligt.

Hvis kabet net har samme problemer, så skal du fejlmelde din internetforbindelse, da der kan være støj på linien.
Avatar billede ipodemil Nybegynder
10. september 2010 - 21:32 #2
Lige i øjeblikket bruger jeg et kabel og det virker helt fint og det kan køre alle sider.
Men jeg synes at det er underligt at min storebrors HP laptop som er omkring 4 år gammel, kører helt fin uden kabel...
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2010 - 22:40 #3
er netkortet 802.11n ?

ikke alle routere kan klare den nyeste standard, den gamle 802.11b og g kan de fleste dog klare..

kort sagt: router der ikke ka hitte ud af det med de nyeste ting...

jeg kan se på hvad du skriver at du ikke aner en pind om routere eller wifi standarder.

jeg GÆTTER på at hvis du får en ordentlig router (ikke det bras som de fleste ISP leverer), så vil alle problemer ophøre.

:D