Avatar billede Jepperdepper Nybegynder
26. august 2010 - 16:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger programmør som samarbejdspartner til hjemmesidejobs

Jeg har på det seneste fået en del hjemmesidejobs. Jeg har arbejdet med grafisk design på amatørniveau i omkring 5 år, men nu hvor jeg ser potentiale i at få en lille selvstændig virksomhed på benene, ønsker jeg en programmør til alt det tekniske. Jeg har ikke selv meget erfaring i kodning, og jeg vil heller ikke sætte mig ind i det, da jeg er meget visuel og ønsker udelukkende at udforme det grafiske design. Derfor leder jeg efter en dygtig samarbejdspartner.

Kvalifikationer
- Du er dygtig til php, wordpress og MySQL
- Du har god kendskab til at lave Wordpress temaer helt fra bunden
- Du er stabil, effektiv og kan overholde deadlines
- Du kan arbejde selvstændigt
- Evt. komme med kreative inputs, så vi kan supplere hinanden.

Jeg kan tilbyde:
- En hel masse vidt forskellige hjemmesidejobs. Overvejer du at uddanne dig indenfor området ligesom jeg selv, vil det være en god ting allerede at have lidt erfaring indenfor området.
- Hjemmesideopgaverne er selvfølgelig lønnet.

Det lyder meget seriøst. Det er det i og for sig også, for når man siger ja til et job, så skal varen jo også leveres, og helst så vi som designere også er tilfredse. Men jeg selv er 20 år og har ingen uddannelse indenfor området, jeg har dog lavet 4 hjemmesidejobs, men det er altså på amatørniveau. Det er ikke noget stort, men dog større end bare en fritidsinteresse "for sjov".

Lyder dette interessant, så send en mail til jeppe.c@gmail.com med lidt info om dig selv og hvad du kan tilbyde.

Tiltrædelse: snarest muligt!

Mvh
Jeppe C.
Avatar billede danco Nybegynder
01. september 2010 - 21:57 #1
Hvad præcis forventer du?
Skal du blot levere design i photoshop og så skal din "partner" selv overføre til HTML og CSS samt lave al programmeringsarbejdet.
Eller overfører du selv fra photoshop til HTML/CSS.

Hvordan foregår aflønning og hvilken størrelsesorden snakker vi om af betaling?
Avatar billede Jepperdepper Nybegynder
09. november 2010 - 11:05 #2
Mit problem er løst. Ellers tak for interessen.