Avatar billede jensenil Nybegynder
26. august 2010 - 12:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Underlying connection was closed

Jeg kender en som har problemer med et program, som laver labels til pakker, når han skal overfører data for han følgende meddelelse Underlying connection was closed: Unable to connect to the remote server. Får at man kan bruge programmet skal man havde Microsoft .Net framework 1.1 installeret. På pc'eren er der Windows 7.

Den er en standalone pc, hvor der hvilke er proxyserver eller firewall.

Jeg håber der en eller anden der kan hjælp med problemmet.
Avatar billede bvli Praktikant
26. august 2010 - 14:18 #1
Jeg tror ikke du får meget svar på et spørgsmål som er så tyndt beskrevet.

Faktum er at det ikke er muligt at connecte til den maskine han prøver på den specificerede port.
Avatar billede jensenil Nybegynder
05. september 2010 - 21:33 #2
Har selv fået et løsning