Avatar billede ssv Nybegynder
26. august 2010 - 11:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CSS fil cleares ved page refresh

Hej.

Jeg oplever et meget underligt problem, i det jeg sidder og koder et nyt site. Når en side loades for første gang, virker CSS'en udemærket. Opdaterer man så siden et par gange, så cleares CSS filen pludselig på mystisk vis.

Fejlen sker kun når CSS filen ligger på samme server som de resterende filer. Flytter jeg CSS filen over på en anden server, så virker det uden problemer.

Har i en idé om hvad der kan være galt?
Avatar billede wanze Nybegynder
26. august 2010 - 13:16 #1
Cleares - hvad skal det betyde? Sletter den filen? Eller sletter den alt indholdet og efterlader en tom fil?
Avatar billede ssv Nybegynder
26. august 2010 - 13:53 #2
Alt indholdet bliver slettet og der efterlades en tom CSS fil. Men downloader jeg filen fra serveren, så er den som den skal være. Det er først når siden er loadet at det går galt med CSS'en.
Avatar billede ssv Nybegynder
26. august 2010 - 17:49 #3
Problemet løst på egen hånd. Det viste sig at være et meget kraftigt caching problem.