Avatar billede arne_jensen Nybegynder
26. august 2010 - 09:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Connect remote surftown server i Visual Studio 2010

Hej alle sammen.

Er lige startet med Visual Studio 2010 og har lidt småproblemer allerede.
Mit spørgsmål går på, hvordan jeg forbinder min Surftown server til Visual Studio via Server Explorer.

Sådan forsøgte jeg:

Server Explorer -> Add Server -> "wsw31.surftown.dk" og indtastet Username + Password.

Herefter kommer fejlmeddelelsen:
"Could not reconnect to "wsw31". Make sure that the maschine name and path are valid"

Håber i kan hjælpe mig.

MVH. Begynderen :-)
Avatar billede csvendsen Nybegynder
27. august 2010 - 07:02 #1
Har du oprettet en ekstern DB-adgang med din ip-adresse hos Surftown ?
Avatar billede arne_jensen Nybegynder
27. august 2010 - 13:59 #2
Ja..
Avatar billede csvendsen Nybegynder
28. august 2010 - 04:29 #3
Så skulle du også kunne logge ind. Jeg har lige prøvet at logge på min database hos Surftown fra Visual Studio 2005 og det går fint.
Kan du logge ind via SQL Server Management Studio og er du helt sikker på at servernavn "wsw31.surftown.dk" er korrekt ?
Jeg logger på serveren "msdb4.surftown.dk".
Avatar billede arne_jensen Nybegynder
10. januar 2011 - 22:43 #4
lukker posten ned