Avatar billede VonWestergaard Nybegynder
25. august 2010 - 22:01 Der er 7 kommentarer

Ingen internet efter formatering med XP Profs.

Hej, jeg har lige opdateret min fars Stationære computer. Efter det vil internettet ikke virke, selvom der er internet stik til og den lyse bag på computeren, at der er forbindelse eller adgang.

Hvad gør jeg ?

På forhånd tak :)
25. august 2010 - 22:25 #1
Velkommen til E. ...

99,9% sikker på at du mangler driversoftware til din Hardware !!!
Avatar billede kimtheman Novice
25. august 2010 - 22:30 #2
Det er klart at driverne til netkort skal være installeret osv.

Men det kan også være du skal ind på en aktiveringsside fra din udbyder. F.eks. stofanet.

Men gå ind i enhedshåndtering og se om alle driver osv er installeret.
Avatar billede ejlertzen Nybegynder
28. august 2010 - 15:51 #3
Er der ikke en CD med driver til bundkort, grafik og netkort?

Hvis du ikke kan finde den. Må du gå på jagt, hos bundkortets eller computerens producent.
Avatar billede kimtheman Novice
28. august 2010 - 16:24 #4
Tror han har opgivet.
28. august 2010 - 16:31 #5
Ti hi - folk tror tit at det er bare skiven i 'dyret' og ENTER ENTER ENTER + en ½ times tid, og så er alt klart *G* ...
Avatar billede kimtheman Novice
28. august 2010 - 22:12 #6
Ja lidt mere tidskrævende en det....Så nogen blivere klogere...
28. august 2010 - 22:29 #7
<VonWestergaard>:
Oprettet 25. august 2010 kl. 21.56
Sidst på 25. august 2010 kl. 21.57

(Endnu en 'enlig' svale ? *S*)