Avatar billede filia Juniormester
25. august 2010 - 20:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Swatches i color picker?

Kan det passe, at man ikke kan få adgang til Swatches paletten via Color Picker?

Jeg synes, det er lidt kompliceret at vælge farve til tekst, da den hverken kan hentes med eyedropper eller fra Swatches, og den kan heller ikke hentes som swatch fra Color Picker.
I bedste fald kan hexadecimalerne kopieres i et enkelt snuptag og pastes i colorpickeren, men det er da stadig noget af en omvej - !?

?:-)
Avatar billede filia Juniormester
25. august 2010 - 20:40 #1
. . . det samme gælder i øvrigt farver på shapes og via color overlay i layer styles.
Hvor fanger man en Swatch eller en eksisterende/anvendt farve uden at skulle skrive værdier ind i Color Picker?
Avatar billede filia Juniormester
25. august 2010 - 21:27 #2
Hold da op - jeg tager lige mine egne point igen igen . . .
Jeg må da have spist et føl! Eyedropper virker eksemplarisk (direkte) fra Color Picker, både til at fange en hvilken som helst anvendt farve og til at fange en Swatch.

... :-&