Avatar billede mrHlynsson Nybegynder
25. august 2010 - 00:53 Der er 5 kommentarer

Slet en gammel Windws mappe??

Jeg har en W7 mappe til at ligge på en extra HDD på min bærebare computer jeg ikke kan slette.
Hvad kan jeg gøre ved den? Det fylder næsten 10 GB så jeg vil gjeren af med den.

MvH Jonas
Avatar billede js_delphi Nybegynder
25. august 2010 - 07:18 #1
Start med at fortaelle hvilken fejl, du faar.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2010 - 08:49 #2
Prøv fra fejlsikret tilstand, hvis muligt.
Avatar billede mrHlynsson Nybegynder
25. august 2010 - 12:13 #3
js_delphi - Den skriver. "Du skal have tilledelse til at udføre denne handling. Du skal have tilledelse fra TrustInstaller for at fortage ændringer af mappen"

220661  - Det har jeg prøvet og det er den samme besked jeg får.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2010 - 12:25 #4
Kan du ikke finde den prosess der kører i joblisten og deaktivere den før du sletter filen.
Hvad bruges Trusinstaller oprindeligt til?
Andre muligheder er Eraser eller Unlocker, som kan slette filer der er genstridige.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2010 - 12:27 #5
Skulle/burde måske hedde trustinstaller.exe
Højreklik og vælg afslut process. Slet filen