Avatar billede filia Juniormester
24. august 2010 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Paletter ligger bagerst - - ?

Nu er jeg endelig sluppet af med 'klister-funktionen' til faneblade i PS CS4 (Preferences > Enable Floating Document Docking).
Men det betyder, at paletter og tool-box ligger bagved det åbne dokument!
Det kan da ikke passe??
Jeg kan ikke finde noget i hverken Preferences eller Arrange, der kan få dem til at ligge foran.

?:-0
Avatar billede filia Juniormester
24. august 2010 - 19:45 #1
Alt vel! Photoshop skulle bare lige genstartes!
Avatar billede justrace Novice
24. august 2010 - 20:27 #2
Hvis ikke du har helt specielle indstillinger, kan man nulstille ved at holde venstre "Shift" + "CTRL" + "ALT" -tasterne nede mens programmet startes.
Avatar billede prodic Mester
24. august 2010 - 20:52 #3
Afhængig af dit workflow og arbejdsopgaver, så ville jeg give de kære tabs en chance.
Det tager lidt tid at vænne sig til skidtet, men når først det sidder i fingrene så går man ikke tilbage.
Ctrl+tab og ctrl+shift+tab bliver hurtigt dine nye venner og straks giver tabs mening.
Men hvis du arbejder med 30+ billeder af gangen og skal flytte elementer fra dokument til dokument, så giver det mening at hade tabs.
Avatar billede filia Juniormester
24. august 2010 - 23:49 #4
Tak for tips - vi får se!
:-)