Avatar billede JacobKLemming Nybegynder
23. august 2010 - 10:40 Der er 4 kommentarer

Problem med forkerte referencer fra Excel/VBA

Hej alle VBA'ere

Stierne fra min Excel til en række Adobe produkter (som ikke er installeret på den givne PC) under references peger forkert.

Dette kan jeg let rette manuelt, men når jeg genstarter PC'en vender de tilbage til den forkerte indstilling (dvs. de peger forkert). Dette er ret generende er der et geni herinde der kan hjælpe mig med en forklaring!

På forhånd tak og god dag!
Jacob
23. august 2010 - 11:22 #1
Måske du skulle starte med at kigge på dine åbne spørgsmål, og få dem afsluttet.

Det plejer at hjælpe på lysten til at hjælpe med nye problemer.
Avatar billede JacobKLemming Nybegynder
23. august 2010 - 12:28 #2
Ja selvfølgelig! Jeg prøvede faktisk imorges, men kunne ikke helt finde ud af hvordan - undskyld. Kan jeg lokke dig til en note om hvordan jeg afslutter og undskyld!
23. august 2010 - 16:59 #3
Du finder svar på spørgsmål om brugen af Eksperten.dk her:
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede JacobKLemming Nybegynder
24. august 2010 - 10:23 #4
Tusind tak erikjuul og mit spørgsmål om hvordan Excel behandler/sætter referencer øverst i denne tråd er stadig ret aktuelt for mig!
Vi ses