Avatar billede j-roar-h Nybegynder
22. august 2010 - 18:02 Der er 1 løsning

Kan ikke uploade filer til ftp

Hej,

Jeg har et problem med at uploade filer til min ftp.

Eller det vil sige at det kun er enkelte filer jeg ikke kan uploade hvilket jeg syntes er mærkeligt. Jeg har længe kunnet uploade til ftp uden problemer.

Det drejer sig om både billedefiler og almindelige html filer. Det mærkelige er at nogen af billedefilerne ligger i samme mappe som nogen filer den godt kan uploade.

Jeg har også prøvet at kontakte dandomain som siden ligger hos, men de vidste ikke hvad problemet var.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
22. august 2010 - 19:10 #1
Det virker nu. Der må have været en fejl på serveren, da jeg har ikke har gjort noget.