Avatar billede krk Nybegynder
21. august 2010 - 13:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Godt webhotel til umbraco

Hej
Jeg skal til at lege lidt med umbraco og leder efter et velegnet webhotel.
Har I nogle bud?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
21. august 2010 - 14:53 #1
Jeg bruger selv Surftown med deres https://surftown.dk/webhotel-privat/advanced
Avatar billede mjdigital Nybegynder
21. august 2010 - 14:54 #2
Self deres windows udgave skal det lige siges.. :)
Avatar billede krk Nybegynder
21. august 2010 - 16:36 #3
Er det nemt at installere umbraco hos surftown.
Jeg har prøvet deres oneclick (tror jeg det hedder) til Joomla og det blev aldrig godt. Der var alt for mange indstillinger der sklle ændres bagefter og da surftown support ikke er de hurtigste til at svare tilbage er jeg ikke helt positiv stemt over for dem :-)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
21. august 2010 - 17:34 #4
Altså det er en 5 trins guide eller noget til hvordan du installere på surftown :) Og syntes selv det var lige til...
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
24. august 2010 - 17:44 #5
Fundet et sted? Ellers kan jeg måske hoste det for dig hvis du har et domæne?

Add mig på MSN danieltruelsen(at)hotmail.com

Hjælper gerne med opsætning også hvis det kniber
Avatar billede krk Nybegynder
16. september 2010 - 13:11 #6
Undskyld jeg er så længe om at svare tilbage. Er kommet lidt væk fra Umbraco igen.
Jeg prøver med Surftown.

Tak for jeres råd.

I henter bare point
Avatar billede mjdigital Nybegynder
16. september 2010 - 19:36 #7
Her er mit svar :)