Avatar billede prikmurphy Nybegynder
17. august 2010 - 22:37 Der er 12 kommentarer

Hjælp til netbank, Nordea

Hej!

Jeg håber virkelig på hjælp fra en en masse eksperter!
Jeg kan ikke logge ind på min netbank.
Når jeg åbner nordea.dk og trykker ind på login siden kommer denne meddelse frem, både ved IE og Firefox:
The publisher cannot be verified by a trusted source. Code will be treated as unsigned.
Name: com.ibm.cbt.thinclient.netbank.LogonApplet
sun.security.validator.ValidatorException: OSCP Response is unreliable: its validity interval is out of date.

Jeg har snakket med Nordea Support, har fjernet alle versioner af JAVA og genindstalleret den nyeste version, nulstillet serveren, gjort netbank.nordea.dk til et websted som jeg har tillid til. Så ja, synes jeg har prøvet alt.
Håber virkelig at I kan hjælpe?
På forhånd tak! :)
Avatar billede lad Nybegynder
17. august 2010 - 22:41 #1
Kan jeg lokke dig til at se om det virker i Internet Explorer? Jeg vil gerne se om det fejler på din computer generelt, eller om det kun er i Firefox.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
17. august 2010 - 22:46 #2
Hej
Jeg bruger IE og det virker perfekt.
Avatar billede prikmurphy Nybegynder
18. august 2010 - 08:55 #5
Jeg får den samme besked når jeg bruger Internet Explorer. Jeg også prøvet vejledningen fra nordea.dk linket, intet virker :(
Avatar billede mindless Nybegynder
18. august 2010 - 11:46 #6
Har du den rigtige tid og dato på PC'en?
18. august 2010 - 12:01 #7
... Kør IE som "Administrator" ?
Avatar billede prikmurphy Nybegynder
18. august 2010 - 18:44 #8
Ah ha! Ja, den er også gal med tidsindstillingen på min computer, den er begyndt at drille, så når jeg tænder for den så er tiden den, hvor jeg slukkede computeren sidst. Har I en løsning til det også? Men nu virker netbank! YES! Takker!:)
18. august 2010 - 18:57 #9
BIOS batteri FLADT !!!
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2010 - 21:23 #10
Enig, BIOS batteri.........
Avatar billede prikmurphy Nybegynder
19. august 2010 - 09:13 #11
Også ved en bærbarcomputer? Hvordan skiftes sådan et?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. august 2010 - 14:17 #12
Det kommer lidt an på hvilken model, du har.
Prøv at se i manualen.
http://www.computerhope.com/issues/ch000239.htm