Avatar billede Tyjuji Nybegynder
17. august 2010 - 15:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Betyder 300 mhz så meget?

Jeg har købt, Assasin's Creed II.

Men problemet er at jeg har intel core 2 duo 1.5 Ghz,
og spillet skal bruge 1.8 Ghz.

Kan køre Call of Duty Modern Warfare 2 uden problemer,
normalt køber jeg bare et spil og spiler det men denne gang ved jeg ik rigtig om den kan køre det...

Men skulle 300 Mhz betyde noget særligt for at min pc ikke skulle kunne køre det?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
17. august 2010 - 15:54 #1
Hmmm nej, typisk vil det være dit grafikkort som for alvor sætte begrænsningerne - de lave mhz antyder at det er på en bærbar...?
Avatar billede lad Nybegynder
17. august 2010 - 15:54 #2
jeg vil mene det kommer an på hvordan din computer ellers er. Hvis Ram og grafikkort også kun lige akkurat imødekommer minimumkravet for spillet så tror jeg det er et problem.

Har du dog et grafikkort der er meget kraftigere end hvad minimumkravet er, så vil jeg tro det er nok til at gøre op for de manglende MHz på CPU'en.

Prøv evt. at gå ind på http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/ og så vælge Assassin's Creed II på listen. Det kan være den kan fortælle dig det.
Avatar billede Tyjuji Nybegynder
17. august 2010 - 16:03 #3
Ja, det er en bærbar.

Har allerede prøvet CYRI og alt ud over cpu'en virker fint og er grøn på recommended.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
18. august 2010 - 00:31 #4
Så er der nok ikke så meget at gøre desværre.

Normalt ville jeg dog sige at 300 mhz ikke betyder så meget, men med hardware er det jo altid summen af enhederne. Så hvis resten kun lige klare testen (og er grønne) så kan man ende med hakkende spil.
Avatar billede Tyjuji Nybegynder
03. september 2010 - 21:20 #5
Måske lidt sent at poste, men har åbenet spillet og har snart gennemført.

Tror ikke min computer er dårlig men dog ikke den bedste, men andre der har vildt hurtige computere har 30 fps(frames per second)
og jeg har 12-15 fps.

Tror bare at spillet er dårligt til pc i forhold til performance.