Avatar billede cykelmyggen Nybegynder
17. august 2010 - 12:27 Der er 1 kommentar

Outlook 2007 problemer

Jeg har skiftet PC (win 7 64 bit) og er løbet ind i problemer med Outlook 2007.

Da jeg første gang installerede Outlook på den nye PC virkede det fint. Jeg bruger Outlook som klient for min Gmail konto og ændrede derfor nogle indstillinger her, som ville få mine gamle mails til at dukke op. Herefter får jeg en fejlmeddelse fra Outlook om en fejl i Outlook.pst. Der refereres til scanpst.exe for reparation af filen, men det lykkes ikke.

Jeg beslutter derfor at afinstallere Office 2007 og starte forfra, men lige meget hvad jeg gør dukker fejlen op i den nye installation også. Jeg har sågar brugt Revo Uninstaller Pro for at få fjernet de rester af MS Office som der måtte ligge.
Kunne godt bruge en smule hjælp til hvordan jeg kommer videre med dette problem.
17. august 2010 - 12:40 #1
Selvom du afinstalere Outlook 99,9% så efterlades
Outlook.pst
filen...

Den fil skal du selv slette (FLYTTE til et andet sted som Outlook programmet ikke kan se *S*)... og så vil Outlook programmet selv (gen)oprette en NY outlook.pst fil ....

Når det så kører så (forsøg at) importere indholdet i den 'defekte' Outlook.pst ...