Avatar billede jkremmer Nybegynder
15. august 2010 - 12:26 Der er 5 kommentarer

Problem med anvendelse af en profil

Hej derude : )

Jeg skal til og oprette forbindelse til internettet, men da jeg trykker på mit eget net, altså navnet på mit net. så popper der en boks op hvor der står. "Problem med anvendelse af en profil"

Har ingen anelse om hvad det er. nogen der kan hjælpe : )

Mvh jakob
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. august 2010 - 12:43 #1
Kunne du ikke starte med at fortælle hvilket styresystem du kører?
det er forskelligt hvordan man konfiguerer og er det når du trykker på Ie ikonet eller netværk ?
Avatar billede jkremmer Nybegynder
15. august 2010 - 12:45 #2
Jo det er en gammel sag : )
Windows xp : )
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. august 2010 - 12:57 #3
Så skal vi til at gætte hvis det er netværk? gå til kontrolpanel tryk på netværk så kommer der et ikon med netværk højreklik og klik på egenskaber i dialogboksen står tcp/ ipv4 marker og tryk på egenskaber og kontroler at der er mærke i hent automatisk en dns serveradresse
Avatar billede jkremmer Nybegynder
15. august 2010 - 13:05 #4
Tak men har skam prøvet alt dette. det ændre bare ingen ting.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. august 2010 - 13:13 #5
Det er med din beskrivelse svært at gætte sig frem! prøv at sætte xp cd. i og i kør skriv sfc /scannow og lad den arbejde til den er færdig ellers er der andre muligheder 1. gendan tilbage til før problemet 2. lav en opstarts reparation