Avatar billede peterkrog Nybegynder
11. august 2010 - 13:16 Der er 1 løsning

For mange Tunnel-Netværkskort Lan- Forbindelser *1*2*3*4* etc til jeg kan se min mac adr

Hej derude

JEg kan ikke slå min MAC adr op i cmd fordi der kommer for mange linjer til jeg kan komme helt op i toppen..

Problemet ligger i min bærbar har oprettet 18-20 Tunnel-Netværkskort Lan- Forbindelser *1*2*3*4* etc så de kommer op når jeg trykker ipconfig /all og kan ikke finde et sted og slette alle disse som ikke benyttes.

VH Peter
Avatar billede peterkrog Nybegynder
20. oktober 2010 - 22:23 #1
LUKKET IGEN