Avatar billede Aggerholm2620 Nybegynder
08. august 2010 - 13:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Chaining Pages

Hejsa..

Jeg har et lidt usædvanligt problem.

Jeg skal høste nogle xml.data og lægge værdier ind i en MySql database.

Problemet er at hvert varenummer i db skal høstes hver for sig, ved og kalde en xml side på et 3. site., dvs at inden jeg når igennem 18-20 varenumre, så er min host gået timeout for den oprindelige scriptfil.

Tanken er så at lade scriptet kalde sig selv for hver 15 varenumre, og på den måde resette timeout på serveren.

Jeg har pt 800 varenumre(more come in every day), hvilket kan tvinge de fleste servere i timeout  ;o)

Men jeg har ikke kunne finde nogen kommando som kæder/kalder næste side i rækken uden og lave en "<a href=..."... ;o(

Er der nogen som har en ide til hvordan det kan gøres ?

Mvh, Michael..
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2010 - 16:49 #1
Reset timeout for hver iteration måske ?
http://php.net/manual/en/function.set-time-limit.php
Avatar billede Aggerholm2620 Nybegynder
19. september 2010 - 11:17 #2
Lukket.