Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
06. august 2010 - 23:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

telefon sprog

hej
jeg har en nokia 5320
er der nogen af jer derude som ved om der findes en side hvor man kan finde en instillation til at installere arabisk sprog.
jeg har ledt og ledt til ingen nytte.
jeg har tvivlet på om der overhovdet findes en side til det, eller om man skal hen til firmaet for at få det ordnet.

tak på forhånd!
Avatar billede milter Ekspert
06. august 2010 - 23:52 #1
Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
06. august 2010 - 23:57 #2
hej
tak for svaret.
men det er ikke det jeg leder efter. jeg ville have selve det arabiske telefon sprog på min telefon.
Avatar billede milter Ekspert
07. august 2010 - 00:17 #3
Hej og velbekom :-)

Lidt søgning på nettet har vist, at det nok bliver kompliceret eller kommer til at koste penge, hvis ikke din 5320 allerede har arabisk som et af de installerede sprog.

Tilsyneladende kan Nokia gøre det for dig, men det vil koste. Har du prøvet at ringe til et af de firmaer, som "unlocker" telefoner?
Avatar billede milter Ekspert
07. august 2010 - 00:19 #4
.... f.eks. dem her:

http://www.unlocked.dk/
Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
07. august 2010 - 01:11 #5
hej
jeg har prøvet unloked.dk men det til at unlock mobil telefoner til alle simkort. men jeg prøver lige at ringe til nokia firmaet, og høre om de kan gøre det. mange tak for hjælpen:-)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
07. august 2010 - 11:08 #6
Hej mohammed1111

der skal skal ligges en ny sprogpakke ind på mobilen

for at du kan ændre sproge selv skal du først ænder produkt koden på mobilen og derefter opdatere den via nokia's software opdate

med programmet nss= nemmesis servis suite kan du ændre produkt koden det kan hentes her http://www.b-phreaks.co.uk/index.php?main_page=page_2

her er den produkt kode du skal skrive ind på mobilen for at få arabisk på mobilen

produkt kode = 0584327

kan du ikke selv klare det kan jeg gøre det for dig for 100kr + evt 75 kr til returforsendelse som forsikret pakke
Avatar billede nfunlock Nybegynder
07. august 2010 - 11:09 #7
upr den produkt kode jeeg skrev ind er ikke til en nokia 5230 men  til en X3

beklager meget
Avatar billede BPetersen Nybegynder
14. december 2010 - 19:11 #8
Hej nfunlock,

stødte lige på den  productcode til x3-00 du skrev længere oppe,

kan der fremskaffes en kode så man  kan  få danske menueer på tlf. lige købt en X3-00 og sprogene er eng, tysk og fransk :-/
Avatar billede nfunlock Nybegynder
15. december 2010 - 10:30 #9
Hej Bpetersen

her er ne kode til X3-00 0581131 så komme din mobil på dansk

koderne kan fås til de fleste nokia men ikke alle kan man selv lave om og så skal der spicial unlock/flash b
ox og f-bus kabel til for at ændre sproget
Avatar billede BPetersen Nybegynder
15. december 2010 - 17:41 #10
Hej nfunlock,

Takker mange gang, vil kigge nærmere på det i weekenden.

Endnu en gang tak for hjælpen :-)