Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2010 - 11:46 Der er 4 kommentarer

Movie Maker vil ikke publicere..?

Hej!

Håber der er nogle kloge mennesker derude, der kan hjælpe mig..!

Jeg har brugt en hel dag, på at lave en video (på knap 4 minutters varighed) i Windows movie maker, og skulle endelig publicere. Men ak!

Hver gang den går igang, så arbejder den i maks. et minut, og vender herefter tilbage med en besked om at filmen ikke kunne placeres på den angivne placering (hvilket var skrivebordet). Jeg har prøvet at ændre dette, men det hjalp ikke. Den fortæller mig desuden at jeg skal tjekke at mine kildeangivelser stadig er korrekte. Det er de, da jeg ikke har ændret på noget som helst. Alle de filer jeg uploadet i moviemaker ligger nøjagtigt der hvor jeg uploadede dem fra og har stadig samme navn. Desuden har jeg over 50 gb tilbage på min harddisk, så det burde ikke være pladsmangel.

Nogle der har en idé?

På forhånd tak og rigtig god weekend til jer alle!

Mvh.
Thomas
30. juli 2010 - 12:56 #1
??? Prøv at gemme på en anden placering ??

PS: Under hvilket system/OS ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2010 - 13:23 #2
Den er prøvet. Hjælper ikke!

Jeg kører med Vista.

Min video består af 14-15 filmklip i mellem 5-45 sekunders varighed, og en 3-4 jpg's. Der er desuden lagt et enkelt musikstykke ( i mp3 format) på som lyd.

Hvis jeg fx prøver at fjerne alle filmklip, på nær det første der varer ca. 15 sekunder, vil den stadig ikke publicere. Alle filmklip jeg har uploadet er i AVI format.

Hvis jeg fx sætter den til at publicere et jpg, fungerer det fint. Hvis jeg sætter den til at publicere et af mine filmklip før jeg har redigeret i det i, fungerer det også fint.

Jeg undrer mig!
30. juli 2010 - 21:44 #3
... Uha - det har jeg også oplevet for laaaaang tid siden; du må én for én pille filer/sekvenser ud for at finde den som giver ballade.

Evt. en helt NY sekvens hvor du afprøver de enkelte filmklip én for én. Samme mht. *.MP3'en (den skal måske konverteres til *.WAV først ?`) ...
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2010 - 10:04 #4
Hej

Jeg prøvede at slette hver enkelt sekvens, men det hjalp ikke. Så mine frustationer, sendte mig ud i et heftigt impulskøb af "Pinnacle Studio".

Stoort tak for gode råd og rigtig god weekend!

Mvh.
Thomas