Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2010 - 10:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iMac. Valget imellem brugen af 2 eller 4 RAM-slots. (8GB)

Hej,

Jeg står og skal have en ny iMac og har et spørgsmål til valget af RAM.

Jeg skal bruge 8GB 1333Mhz DDR3 SDRAM og jeg kan vælge at få disse RAM fordelt på 4 chips (2x4) eller 2 blot chips (4x2).

Er der nogen der ved om der er en synlig ydelses-forskel på om jeg vælger at bruge 2 slots fremfor alle 4 slots? Jeg tænker i form af hastighed og hvor meget varme 4 chips genererer fremfor 2 chips?

Tak for svar på forhånd. :)
29. juli 2010 - 13:20 #1
Psssssst: Årets rekord -> ! Point ude: 5.675 ! -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ezcali (Dem der ikke er grønne) ???

---
Avatar billede gegandhi Nybegynder
01. august 2010 - 02:39 #2
jeg bliver nok nød til at skuffe dig og sige at der kun er 2 RAM-slots i en Imac så de er kun en mulighed for dig. og det er 2 blok med 4 GB på vær.