Avatar billede iGirls Praktikant
26. juli 2010 - 23:06 Der er 1 kommentar

Problem med Spil/3D/Grafik

Hejsa Eksperten.
Tænkte I ville være de rigtige at spørge, så oprettede en bruger.
(Er ikke sikker på at det er i korrekte forum)

For nu godt 3-4 måneder siden, tabte jeg min comp (på højre side fra front) hvor skærmen så bare var sort derfra, den kunne tænde og det hele, men bare ingen input i skærmen. Pillede så grafik kortet ud og ind i igen, og den virker nu god fint. Ingen fejl eller noget, kører som altid osv...

MEN, så opdagede jeg dette (yderst mærkeligt) når jeg er inde i et spil (Counter Strike Source) eller (Warcraft 3 The Frozen Throne) og så ALT + TAB'er ud (hopper ud til skrivebord, f.eks for at spille noget musik) hopper den med glæde ud uden problemer, men ind i spillet vil den simpelthen ikke. Den går ind i spillet, og kan høre lydene (skud mm.) fra spillet, men den er stadig bare på skrivebordet. (Pilen forsvinder)

Dette har den aldrig gjort før? Er intet med spillene da det er testet med flere spil nu. Har sidste driver fra mit grafik kort mm...

Håber I kan hjælpe!

På forhånd tak!

Mvh.

Casper
Avatar billede Selas Nybegynder
27. juli 2010 - 13:34 #1
1. Hent nyeste gfx driver
2. Afinstaller nuværende (kør evt. ccleaner nu)
3. Genstart
4. Installer den nye driver
5. Genstart igen
\o/

Du kan også prøve med den nyeste direcx (altid en god ting):
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d&displaylang=en

Jeg tror det med at du tabte PC'en er irrelevant.