Avatar billede freja54 Nybegynder
25. juli 2010 - 03:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Støj

jeg har købt et hæve/sænkebord, hvorved min computer kommer til at stå på bordet. førhen stod den på en hylde nær gulvet. Det er ikke længere muligt på grund af hæve/sænke funktionen.
problemet er bare, at den støjer, ikke voldsomt, men en vedvarende summen. Hvordan løser jeg dette?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2010 - 05:50 #1
Det er vel vibrationer fra computeren som forplanter sig til bordpladen. hvis det er en stationær, så prøv at lægge et stykke filt under. Du skal også være sikker på, at harddisken er skruet rigtig fast i kabinettet. En bærbar suger køleluft fra bunden, så den må ikke stå på filt. Hvis bordet står på det bare gulv kan du også sætte noget filt under benene, eller et tæppe. Så fortsætter lyden ikke ned i gulvbrædderne. Du ved fra en Guitar at lyd svinger i træ.
Avatar billede freja54 Nybegynder
25. juli 2010 - 23:23 #2
det er en stationær computer, og bordet står på et tæppe i forvejen,
jeg prøver dit forslag med filt
Avatar billede freja54 Nybegynder
25. juli 2010 - 23:27 #3
det hjalp lidt, men ikke nok
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2010 - 14:07 #4
I mit kabinet er der, fra da jeg købte den, et  lag filt på kabinettets sider og top. (men der må selvfølgelig ikke være filt for eventuelle lufthuller) det virker også. Jeg går ud fra, at man kan sætte det på med f.eks Velco.
Avatar billede freja54 Nybegynder
26. juli 2010 - 23:45 #5
ok du får dine point, hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2010 - 00:22 #6
Du giver point ved, at opfordre den eller dem du vil give point, til at lægge et svar. Du skulle så ikke selv have lagt et svar, men en kommentar.
Jeg er imidlertid ligeglad med point, så det er i orden at du bare accepterer dit eget svar og selv får point:)
02. september 2010 - 06:30 #7
Til en anden gang: Som der står i  * | FAQ | *  øverst på alle Eksperten.dk sider...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5 ->
...En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points? Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points...
Avatar billede freja54 Nybegynder
02. september 2010 - 19:37 #8
jeg ville da gerne give problemknuseren points, men han ville ikke have dem!