Avatar billede torejessen Nybegynder
24. juli 2010 - 12:56 Der er 1 kommentar

Stream Tv fra PC til TV

Hej eksperter

Min ven har købt en lille box Xtreamer, der sluttes til TV. han indtaster en adresse på en DR serie fx "Bonderøven", og derefter har han adgang til at se alle udsendelser i serien på sit TV.

Jeg vil gerne kunne gøre noget tilsvarende fra min PC. (Windows7)
Kan man det?

Det er nemt at se live TV på sin PC, men det er ikke det jeg ønsker.
Jeg bruger Media Center 12, og VLC. VLC er jeg ikke så erfaren med, men tror dog den kan gøre det jeg ønsker.

Er der nogen der kan forklare jeg kan gøre, eller hvordan de har løst problemet?

Mvh
Tore
Avatar billede stigmeyer Nybegynder
24. juli 2010 - 14:36 #1
Kig på XMBC eller Media Portal til Windows - de har begge plugins som gør det du ønsker.

Jeg har prøvet begge, er endt med XMBC og har ingen klager overhovedet.